Urmareste comanda
Politica de Returnare/Schimb in 60 de zile
Mai jos se afla instructiunile detaliate despre cum sa returnati sau sa schimbati un produs. Politica intra in aplicare din ziua achizitiei. Va rugam sa vedeti daca vi se aplica acestea, si daca obiectul(le) sunt acoperite de Politica noastra de Returnare in 60 de zile.

Urmatoarele cauze sunt acoperite de politica noastra de Returnare/Schimb in 60 de zile cu ACOPERIRE COMPLETA.(Soufeel este responsabil de consturile transportului pentru returnare sau inlocuire)

  • Am trimis comanda gresita sau produsul(ele) gresite, ati primit produse defecte, sau calitatea produsului primit de dumneavoastra este una slaba/defecta.
  • Ati ptimit un pandantiv cu poza gresita. Daca fotografia este diferita de cea pe care ati trimis-o catre Soufeel.
  • Lantisorul bratatii este defect sau inchizatoarea este defecta. Daca vom include o inchizatoare pentru inlocuire, trebuie sa includem si un link sau o fotografie care sa va arate cum sa schimbati inchizatoarea bratarii.
  • Vopseaua se cojeste, Cristalele cad, etc. (Vom schimba produsul(ele) cu acelas produs, sau cu unul cu o valoare mai mica sau egala cu acesta.)

Urmatoarele cauze sunt acoperite de politica noastra de Returnare/Schimb in 60 de zile cu ACOPERIRE LIMITATA.(Cilentul este responsabil pentru taxele de redurnre si inlocuire. Soufeel nu returneaza taxele de transport.)

  • Un motiv personal cum ar fi faptul ca v-ati razgandit, sau produsul nu este pe gustul dumneavoastra, etc.
  • Ai ales bratara dimensiune greșit.
  • Elementele personalizate sunt unice, iar aceste returnări vor suporta o taxă de reîncărcare de 30%

Urmatoarele Cauze NU csunt acoperite de politica noastra de returnare in 60 de zile, si nu suntem raspunzatori pentru aceste probleme.

  • Produsele sunt expuse substantelor corozive sau chimicalelor. Expunerea la substante chimice dure, poate schimba aspectul produselor Soufeel. Astfel de chimicale se pot gasi in urmatoarele situatii, dar nu se limiteaza la ele: Solutii pentru lustruit argintul, Piscine, Jacuzzy si in Spa. Argintul oxidat se poate degrada cu usurinta.
  • Produse care sunt stricate prin folosirea sau manipularea defectuoasa sau prin faptul ca nu au fost intretinute corespunzator.
  • Obiectele din argint au detalii pentru care s-a folosit oxidarea. Cu timpul, ele pot sa se inegreasca. Pentru a remedia situatia, va rugam sa le curatati cu panza pentru lustruirea argintului, si vor reveni la forma initiala.

Procedura de Returnare:

  • Va rugam sa trimiteti o cerere la care sa atasati fotografii clare a produselor care prezinta probleme de calitate.
  • Va rugam sa urmati instructiunile care va sunt date de catre echipa noastra de serviciu clienti.

Va rugam sa urmati instructiunile de mai jos.

  • Produsele care sunt returnate, trebuie sa fie noi si nepurtate. Trebuie sa fie pastrate in forma originala si sa fie exact asa cum le-ati primit.
  • Va rugam sa contactati unul din reprezentantii echipei de serviciu clienti, pentru a cere autorizarea si instructiunile de returnare.